Adapťák s RCM

Zahájení

Tímto zahajujeme náš společný adapťák. 

Co se týče informací a udávání směru, od toho tu jesm pro Tebe já, Bára :)
Jinak budeme rádi, když se zapojíš do našeho každodenního života osobně přímo na kanceláři.
Asi Ti je jasný, že naší prioritou je soudržnost. To že jsme každý jiný vnímáme jako přirozenost a vlastně i přidanou hodnotu. I když se říká, že když dva dělají totéž, není to totéž, my si o tom myslíme asi tolik, že když dva dělají totéž, jeden to dělá zbytečně ;)

Jsme velmi otevření novým nápadům, jistě, pokud mi budeš chtít poradit super vylepšení např v marketingu, tak se budu muset poprat s ješitností ale slibuju, že to minimálně promyslím :D
Náš kolektiv je soudržný, až to někdy nemusí být příjemné ale potřebujeme abys to věděl a šel s námi do toho s tím. Nás nezajímaly diplomy a leta praxe, nás zajímalo jak k nám zapadneš. A protože si vážně myslíme, že zapadneš, tak se vrhneme rovnou na ten adapťák.

Během celého týdne Ti budu k dispozici na telefonu 704405901.
Volej, kdykoli. Když Ti to zrovna nevezmu, zavolám určitě zpátky.

1. den

Shlédnout video o firmě a firemní vizi

  • krátké vtipné prezentační video - /odkaz/

vyjasnit si očekávání / zvědomit si motivaci

  • sepsat si vše co se mi ve firemní filosofii líbí, s čím souzním, v čem se cítím pohodlně, 
    s čím souhlasím

  • sepsat si vše co mě motivuje pro práci makléře 
    (např.: zisk - kolik přesně v průběhu 6.ti měsíců, etický kodex firmy, sebevzdělávání v realitním oboru i v podpůrném mentoringovém programu, cílení na úspěch, uplatnění dlouhodobých kontaktů z dosavadního života, chuť tvořit, společná filosofie a zájem s dalšími lidmi, byznys srdcem, ....)

  • sepsat si, o čem vím, že makléři dělají a já to dělat nebudu
    (jednotlivé pracovní činnosti, způsoby chování, přežitky v prezentaci, ...)

  • Bonusový úkol pro kreativní makléře :-)
    vytvořit vizion board

  • Bonusový úkol pro analytiky
    zachytit ideální představu vývoje ekonomického plánu během 6ti měsíců

2. den

Seznámit se s provizním systémem a zvědomit si věci, schopnosti a znalosti co pro práci makléře v REALITY Ćechy a Morava mám a co potřebuji doplnit / naučit se

  • auto, telefon, počítač, tablet

  • FB, Google, IG, TikTok, World, Excel, Trello, Youtube, firemní software

  • schopnost se učit, chuť se prezentovat, schopnost komunikovat, schopnost řešit konstrukčně složité a emočně náročné situace, schopnost začít hned převádět vše do realitní praxe, chuť se vzdělávat v realitní teorii

  • smlouva s RK, IČ, počáteční finanční základ než začnu vydělávat (cca 6 měsíců)

  • Firemní dokumentace, náběrové listy, vizitky, polepy auta, plachty

  • Firemní vzdělávací program - právní povědomí, stavební povědomí, ...

  • ctít a cítit za svůj etický kodex firmy, jsme v byznyse speciální tím, že ho děláme srdcem a záleží nám na budování dlouhodobých vztahů. Víme proč to děláme a také už víme, že s námi může pracovat pouze člověk, který to cítí stejně. Masová honba za klientem není náš styl stejně. Náš klient se u nás cítí dobře a ví, že jsme jeho podpora a průvodce realitním trhem nikoliv realitní žralok - agresor :)

Důležité: Zde je důležité si spočítat náklady a výdaje než začnu vydělávat. Máme zkušenost že za půl roku už můžeš mít stálý příjem cca 40.000,-. V realitách není možné výdělky uspěchat, například kvůli zákonným lhůtám. Je potřeba mít na paměti, že stres a honba za penězi není dlouhodobě udržitelný stav a už vůbec ne cesta, která by Tě navedla na klidný a spokojený život, což je určitě jedna z Našich motivací pro práci v realitách :)


4. den

"řekni mi svůj příběh" + výtahovka + kouzelná věta

  • sestavit si příběh, pár vět pro lidi, kterými smysluplně řeknete co a proč teď děláte a co Vám to přináší.

  • Mít na paměti několik verzí pro různé typy lidí (pošťák, bývalý kolega, majitel developerské firmy, babička...)

Lidi milují příběhy takže věřte, že je to bude velmi zajímat, pro reality se hodí příběhy na téma: životní výzva, celoživotní zájem o reality, chuť pomáhat lidem, objevení firmy která to vidí stejně jako já, ...Důležité je zůstat osobitý, neučit se styl řeči který Vám není přirozený, nezkoušet si vymyslet super příběh který ale není pravdivý. Autentičnost je prostě základ úspěšného podnikání.


Dál,

zvědomit si své 3 silné a 3 slabé stránky a napsat si je.

Ke každé si napsat v čem mě konkrétně při práci makléře budou posilovat nebo limitomat, ty limitující zkusit předběhnout a vyřešit. Jsou různé metody, pokud Vás nenapadne jak s tím hnout, určitě nás to napadne společně, řekněte mi o tom, nebo se o tom zkuste pobavit se svým partnerem a věřím, že Vám tak nebo tak vyplyne jasná šifra jak se limitujících přesvědčení zbavit :)


Zvědomit si jeden vliv zvenčí, který by mi mohl teď stát v cestě úspěšné kariéry makléře a popřemýšlet co s tím teď můžu udělat.

(názor blízkých, starý auto, málo známých, špatná pověst, nulová finanční záloha, partner, děti, čas, stávající práce, stud, lenost, pesivismus, neorganizovanost, ...)


5. den

Čas

  • v týdenní tabulce si vyznačit svoje stálé aktivity přes které nejede vlak (práce, koníčky, děti, závazky vůči někomu, ...)

  • uvědomit si jak trávím všechen ostatní čas (TV, uklízení, kavárny, chození po nákupech, vykládání s kámošem na telefonu, pivko, ...) a popřemýšlet co jsem ochotná oželet a nebo co už dlouho chci změnit.


Upevnění postoje k REALITY Čechy a Morava s.r.o.

Zábava 5-10 tis. věnuji se občasně/jen když chci

Vedlejší příjem 10-25 tis. 15-20 h týdně

Hlavní příjem 25-50 tis. 21-40 h týdně

Podnikání 50-100 tis. 40-60 h týdně


Pro 15h týdně by harmonogram mohl vypadat takto:

3h týdně vzdělávání

2h týdně komunikace s týmem

10h týdně osobní prezentace, komunikace s klienty, komunikace s kontakty


Důležité: Vysvětlit nejbližším, že začínám v novém odvětví, že ze začátku budu potřebovat čas pro práci, který jsem doposud třeba byl k dispozici, Je vhodné rodinu přivést do kolektivu, seznámit ji se stránkami a vizí firmy, ukázat prostředí offline i online ať vědí s kým jak a kde budu ten čas pro podnikání teď trávit.


6. den

Kontakty a rozkomunikování

  • zvolit si aplikaci nebo blok pro práci s kontakty

  • Zapsat 100 kontaktů (mám ráda, nemám ráda, znám od vidění, chodím k ní do obchodu/služeb, potkávám na procházce, chci poznat, obdivuji, pamatuji z dětství, známý známých, rodina, bývalý spolužáci, kolegové, prostě všichni.)

Tím že napíšeme úplně všechny na koho si vzpomeneme se nám v hlavě uvolní místo pro další vnímání nových kontaktů a taky pro vnímání a vytváření způsobu jak s nimi začít komunikovat. Pro úspěšné podnikání je vhodné každý den přidat dva nové kontakty na seznam a nikdy nepřestávat. A každý den 3 kontakty oslovit ať už na ulici nebo v onlinu :)

  • rovnou napište 3 různým lidem a zkuste směrovat konverzaci tak abyste jim mohli říct o své nové práci a případně zjistili, jestli náhodou zrovna něco z realit řeší. Čím těžší kontakty si vyberete tím dříve z Vás spadne tréma. To že se hned lidi neozvou neberte jako osobní selhání, zaprvé se učíte a za druhé na textovky nemají úspěšný lidi přes den čas. Vhodné je volat.


Typ: seznam komunikace podle účinnosti a efektivity předaného sdělení:

osobní kontakt, videohovor, telefonní hovor, hlasová zpráva, textová zpráva


7. den

Zhodnocení

  • jaký byl tento týden, co bylo a co nebylo příjemné

  • chci a nebo nechci to překonat

  • znovu se podívat na motivaci a zhodnotit zda mi to stojí za to - je důležité si uvědomit, že každý obchod je o komunikaci, pokud máte chuť podnikat a reality jsou Vám blízké, jediné co Vás trápí je komunikace tak na to narazíte úplně v každém obchodním segmentu. Obchod je prostě o komunikaci a má smysl své zábrany překonat v tom oboru, který je Vám blízký.

  • V podnikání je jen zdánlivě víc práce než v zaměstnání, stále může jít o osm pracovních hodin. V podpůrném programu společně nastavíme Váš osobní management tak aby vyhovoval Vám i Vaší rodině.

  • V podnikání je jen zdánlivá nejistota, pokud se rozhodnete a doopravdy se stanete makléřem, budete za nějaký čas mít jistotu příjmu pokud každý pracovní den odpracujete. a navíc od zaměstnání postupem času dojdete do chvíle kdy za stejný odpracovaný čas vyděláte více peněz. :)


Spočítejte si byznys plán:

chci vydělat měsíčně:

k tomu potřebuji obrat:

k tomu potřebuji prodaných nemovitostí:

k tomu potřebuji rozkomunikovat lidí:

(počítejte 30 lidí na 1 nemovitost)


Závěr

Uf, tak co? Super? Pokud jste došli až sem a nad každým úkolem jste se zastavili a udělali ho nebo se o to alespoň pokusili, určitě máte šanci v obchodě uspět. My Vás v tom nenecháme plavat :) Máme pro Vás připravený další podpůrný půl roční program, kdy Vám nejprve den po dni a pak týden po týdnu pomůžeme nastavit si osobní management, překonat osobní překážky, vzdělat se v oboru jak z hlediska realitního tak i z hlediska obchodního a pomůžeme Vám to převést do realitní praxe a tím vydělat :) Pokud se stane, že narazíme na hlubší témata, které si budete chtít vyřešit, pak se půlrok trochu protáhne ale nemějte strach, že bychom Vás dřeli na kůži. Je to prostě půlroční program, který si uděláte ve svém přirozeném a potřebném tempu ;)


Co teď ...

Klikněte a můžete začít psát. Eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate.